loading...
rama
pari بازدید : 17 پنجشنبه 14 مرداد 1400 نظرات (0)

اگر برای درمان ریشه دندان خود به دنبال یک دندانپزشک معتبر هستید، می توانید به متخصص درمان ریشه دندان در فاطمی مراجعه نمایید.

درمان ریشه دندان در فاطمی
درمان ریشه دندان در فاطمی ، با هدف حفظ دندان طبیعی افراد صورت می گیرد. درمان ریشه شامل خارج کردن عصب دندان، تمیز کردن داخل کانال های دندان و پر کردن آن با مواد مخصوص می گردد. این امر باعث می شود تا بیمار در زمان خوردن غذا، دردی احساس نکند. علاوه بر این زیبایی لبخند بیمار حفظ می شود.
از علائم بارز آسیب به ریشه دندان می توان به درد، تورم، احساس ناخوشی، حساسیت لثه به لمس و فشار اشاره کرد. برای درمان ریشه دندان در فاطمی از روش های مختلفی مانند جراحی اپیکو، اندو (عصب کشی) و ری اندو (درمان ریشه مجدد) استفاده می شود.
خدمات درمان ریشه در فاطمی با بهترین کیفیت به بیماران عزیز ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

دکتر درمان ریشه دندان در فاطمی
دکتر درمان ریشه دندان در فاطمی ، در ابتدا دندان های بیمار را معاینه می کند. او در بسیاری از موارد پوسیدگی بر روی دندان مشاهده می کند. در صورتی که روی مینا و عاج دندان، لکه های پوسیدگی ایجاد شود که هیچ دردی نداشته باشد، برای درمان دندان از کامپوزیت استفاده می کند. اگر بیمار برای درمان پوسیدگی دندان خود اقدامی انجام ندهد، پوسیدگی گسترش می یابد. این امر باعث عفونت پالپ و ریشه دندان می شود. در این صورت، دکتر درمان ریشه دندان در فاطمی باید علاوه بر ترمیم دندان بیمار، اقدام به عصب کشی و درمانی ریشه دندان نماید.
علائمی مانند درد دندان، تیر کشیدن دندان ( بدون علت یا بر اثر مصرف خوردنی های سرد و گرم)، سیاه شدن دندان، سوراخ های عمیق در دندان آسیب دیده، ریختگی دیواره دندان و ... باعث می شوند تا دکتر درمان ریشه دندان در فاطمی اقدام به عصب کشی دندان نماید.
برای استفاده از خدمات متنوع دکتر درمان ریشه دندان در فاطمی با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

متخصص درمان ریشه دندان در فاطمی
متخصص درمان ریشه دندان در فاطمی ، دندانپزشکی است که به صورت تخصصی در زمینه درمان ریشه دندان فعالیت می کند. او برای درمان ریشه از روش های معمولی و یا تکنیک های پیچیده استفاده می کند. متخصص درمان ریشه در فاطمی با مهارت بالای خود قادر است تا علت دردهای دهان و صورت را تشخیص دهد. او تبحر زیادی در این زمینه دارد. متخصص درمان ریشه دندان در فاطمی برای اینکه دندان طبیعی بیمار را حفظ کند، در ابتدا پالپ عفونی یا ملتهب را از دندان خارج می کند. در ادامه داخل دندان را تمیز کرده و شکل می دهد. او این کار را با دقت زیادی انجام می دهد. در مرحله آخر، فضای خالی را با مواد مخصوصی پر می کند. او به بیمار خود توصیه می کند تا برای محافظت و بازگرداندن کارایی کامل دندان، آن را روکش نماید.
در صورتی که نیاز به عصب کشی دندان دارید، می توانید به متخصص ریشه دندان در فاطمی مراجعه نمایید.

کلینیک درمان ریشه دندان در فاطمی
کلینیک درمان ریشه دندان در فاطمی ، دارای یک تیم حرفه ای متشکل از جراحان و متخصصین دندان می باشد. نوبت دهی بیماران در این مرکز به سرعت انجام می شود. این کلینیک مجهز به دستگاه های پیشرفته دندان پزشکی است. متخصصین کلینیک درمان ریشه در فاطمی به بیماران توصیه می کنند تا مراقبت های پس از درمان ریشه را به درستی انجام دهند.
مراقبت های پس از درمان ریشه دندان شامل موارد زیر می شود.
- تا 48 ساعت از خوردن غذاهای سفت خودداری نمایند.
- در 24 ساعت اول، برای خوردن غذا از سمت مقابل استفاده نمایند.
- آنتی بیوتیک ها و داروهای تجویزی پزشک خود را سر وقت مصرف کنند.
- در زمان استفاده ازدندان روت کانال شده، دقت کافی را داشته باشند. این دندان ها سست بوده و احتمال شکستن آنها وجود دارد.
- در صورت لزوم می توانند از داروهای مسکن و ضد التهاب استفاده نمایند. این در صورتی است که وقتی دندان های خود را روی هم می گذارند، احساس درد می کنند. البته این امر طبیعی است و در گذر زمان برطرف می شود.
دندانپزشکان کلینیک درمان ریشه دندان در فاطمی از بیماران خود می خواهند تا در صورت مشاهده علائمی مانند آبسه، تب، بی حالی و اشکال در بلع، به صورت خودسرانه آنتی بیوتیک مصرف نکنند. در این شرایط سریعا به دندانپزشک معالج خود مراجعه نمایند تا اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام شود.


مرکز درمان ریشه دندان در فاطمی

مرکز درمان ریشه دندان در فاطمی ، برای حفظ دندانی که عفونت کرده، از عصب کشی استفاده می کند. در برخی موارد ری اندو (عصب کشی مجدد) برای بهبود دندان و بافت های اطراف آن کافی نیست. متخصصین مرکز درمان ریشه در فاطمی، در این شرایط برای جلوگیری از کشیدن دندان، جراحی را پیشنهاد می کنند.
جراحی ریشه دندان در یک جلسه انجام می شود. پرسنل مرکز درمان ریشه دندان در فاطمی تمام شرایط را برای انجام یک عمل موفقیت آمیز فراهم می کنند. این جراحی همراه با یک بی حسی موضعی صورت می گیرد.
جراح در ابتدا برای دسترسی به استخوان زیرین، بافت لثه را برش می دهد. سپس یک سوراخ ریز در استخوان بالایی نوک ریشه ایجاد کرده و بافت دندان بیمار را بر می دارد. در ادامه شروع به تمیز کردن نوک ریشه می نماید. در این مرحله، نوک ریشه را با استفاده از مواد مخصوصی پر کرده و آب بندی می کند. در انتها بافت لثه را به جای خود بازمی گرداند و آن را بخیه می کند.
به بیمار توصیه می شود تا یک هفته بعد از جراحی برای برداشتن بخیه های باقی مانده و بررسی روند ترمیم بافت لثه به مرکز درمان ریشه دندان در فاطمی مراجعه نماید.

جزئیات خاص
تگ
درمان ریشه دندان در فاطمی
تلفن همراه
09368600957
اینستاگرام
Dr.Aidinsooratgar@
واتس آپ
09389997955
مطب دندانپزشکی دکتر صورتگر 09368600957
موقعیت
تهران
میدان فاطمی، خیابان شهید بهرام مصیری، پلاک 9، طبقه 2، واحد4

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 497
  • بازدید سال : 1,972
  • بازدید کلی : 6,282